Кошик
312 відгуків
promo_banner

Уважаемые покупатели. Наличие уточняйте, остатки обновляются каждые 4 часа. Самовывоза нет. Отправляем только почтой. Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку уже не рабочее время. Для быстрого ответа пишите в чат прома или месенджер 0997616690. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (99) 761-66-90
+380 (97) 704-01-27
Domovi4Ok
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія повертає та обмін товару належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Обмін і повернення товару здійснює поштовою компанією «Нова Пошта». Для розв'язання питань обміну та повернення товару — телефонуйте нашому менеджеру за телефоном 0997616690. Ви можете повернути всі куплені в нас товари назад або обміняти на інші упродовж 14 днів із моменту купівлі, якщо дотримані такі умови: збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих (немає механічних пошкоджень, подряпин, потертості, а товари в блістерній (одноразовій) упаковці не розкриті. Терміни, умови та лад (процес) повернення товарів належної якості: 1-покупцеві необхідно повідомити про бажання повернення товару не пізніше 14 днів від моменту отримання товару. Для цього зв'яжіть із нами та повідомте про бажання і причину повернення. 2- після прийняття заявки про повернення вам необхідно повернути нам товар на зазначену вам адресу менеджером нашої компанії. Товар привезений під замовлення (наприклад: щось виробляється у великій кількості спеціально під Вас або везеться 24 дні спеціально для Вас тощо)-повернення не підлягає тільки в разі гарантійного браку. Всі транспортні та інші витрати, пов'язані з поверненням або гарантійним ремонтом, несуть на собі покупець. Повернення грошових засобів здійснюється зручним для клієнта способом упродовж 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner